Bütün takiplerim Kocaeli şehir Hastanesi’nde oldu. 13. Haftada itibar hoca cinsiyetini söyledi. Ultrason kağıdı 20. Haftaya kadar verdiler( kg 20w den sonra söylenmeye başlandı). Ömer Doğukan hoca ultrasonda kolu bacağı vs göstererek anlattı. Eşimi içeri almadılar. (İtibar hoca jand. Olduğunu duyunca her zaman izin alamadığını söyleyince bir kereye mahsus yardımcı oldu). Sürekli takipli Dr yoktu doğuma Dr girmiyor diye çok takmadım. Doğumum sez. Oldu. Bebeğin suyu az, kg fazla, çatı basikligi sebeplerinden dolayı. İlk normal doğum denildi sonra iptal edildi. Herkes ilgiliydi. İsteyene detaylı anlatırım uzun oldu 😄