Merve3 canım gerekirse evin içinde yürü benim ilk aylarım yaz başıydı çok yürümüştüm o yüzden ama 9 haftalıkken karnım çıkmıştı gazdan kıyafetlerim olmuyordu öyle böyle değildi sonra doktorum söylemişti hamileyiz diye bütün gün yatmayın mutlaka yürüyün hareket edin diye 30.haftaya geldim şu an bende çıkamıyorum soğuktan ama evin içinde odadan odaya yürüyüşü 15 dk yürüyüp dinlenip bi daha yürüyorum