Kızlar hemen hemen 3 yaşına girecek oğlum kardeşi doğunca. Şuan 27 aylık. Bazen ara ara karnımı seviyor kardeşim abim diyor. Bende birinden duymuştum son zamanlar bi kutu yapıp sevdiiği seyleri koyup bak sana bunları kardeşim göndermiş deyip sürpriz yapın diyordu sizce doğru mu? Nasıl yaklaşmalıyım bu sürecek oğlumu nasıl hazırlamalıyım kardeşi olacağına?