Merhaba hanımlar daha önceden biliyorsunuzdur bencilimde gelişim geriliği olduğu için hep küçük çıkıyordu cuma günü kontrol e geldim ve kan akımında sorun gördükleri için yatırdılar beni normalde 32 olmam gerekiyor ama 27-28 o aralar da çıkıyor bugün nöbetçi doktor adet tarihine göre 34. Haftada doğum olacak dedi en son 27 ile uyumlu demişlerdi cuma günü 1094 gramdı şimdi hastanede yatıyorum ve ciğer geliştirici iğne yapıldı dün bugün de yapılacak daha erken yada başka bir durum olursa diye böyle bir olay başına gelen var mı