Ben mesela akraba açısından kalabalık bölgede oturuyordum ilk hamileligim de. Doğum yaptım hastaneden çıktım evime geldim misafirler beni bekliyordu o derece siz düşünün 😁
Kayinvalidem sagolsun biz kuran okutalım hepsi çıksın aradan dedi yoksa tek tek bunun sonu gelmez dedi😁
22 günlük iken kayinvalidem kendi evinde bebek kuranı okuttu. 100 kisi katıldı siz düşünün 😁
Biz hep odadaydık bebekle. En son bebek ilahisi okunurken benim kucağımda bi ortada salındım hemen odaya geçtim bebeği hiç göstermedik desek yeridir. Bu şekilde atlattım😁