Ilayda_09 6+2 haftalık hamileyim dünden beri kahverengi lekelenmeler geliyor doktorum tutunma kanaması dedi ama bu durumu yaşayan varmıdır ?
1palyaco Ilayda_09 doktorunuz kontrol edip ondan sonra tutunma kanaması dediyse sorun etmeyin olumsuz birşey görmedi demektir . Ama kontrol etmeden yaptıysa farklı bir doktora da görür gerekirse muayene etsin .
Zeehraaaa Bende de oldu ara sıra devam etti fitil vermişti progestan 2 3 kere kullandm sonra bıraktım kanama da durmuştu zaten . Kanama gibi de değildi peceteye silince geliyordu