Bende oglumm tam 8 aylıkken hamile kaldım..
Şu an doguma 20 gün falan var. Zorlanıyorum ama biliyorum 1 yıla kadar zorlanıcam , ikinci bebişte yürümege başlayınca ikisi birlikte oynarlar
Tek bebegi oyalamak zor oluyor. İkisi bir birini oyalar diye teselli ediyorum kendimi