Bebek_24 MERHABa lutfen bana yardim edin, 29 haftalik gebeyim doktor kontrolume biraz var bir kac gundu vajinal kaşıntım var dun bugun daha fazla(( hangi mazı, geli tavsiye edersiniz sizinde basiniza geldimi? Neyin faydasi olur
tugcesakzci Bebek_24 vajinal kaşıntı mantar belirtisidir ilaçla çözebilirsiniz sadece gitmesi için mantar enfeksitonunun geçmesi lazım bunu da doktorunuz dışında kimse çözemez maalesef
Gamzekartall Bende Bebek_24 Bende bir kaç gün önce bu şikayetle gittim krem ve fitil yazdı çok iyi geldi bebeğe zarar vermeyen ilaçlarmış. Gyno lomexın krem ve fitili de var
esraa1717 Bebek_24 fitil kremler iyi gelir ama zmaan varsa ben sirkeli suyla yıkıyorum günde 2 sefer filan iyi geliyor deneyin
Bebek_24 @“esraa1717” elma sirkesi nasil yikanmak peki ilik suya ne kadar ilave etmek lazim, tesekkur ederim onceden