Midwife10 genel olarak gerçekten ilgililer, ben kızımı emzirmek için gittiğimde süre bitince içerde kalır sağım yapardım farketmezlerdi orada olduğumu bende dinlerdim seslerini, yeni gelen bebekleri canımm ay ne tatlısın sen vs diye karşılıyorlardı, çok iyi davranıyorlar bebeklere. Bizimki ufak bir detaydı ama yinede dikkat edilmesi gerekirdi diye düşünüyorum.