Monaaa Gebeliğin 5. Ayındayız ikiz bebiş bekliyoruz . Genital bölgede asırı kasıntı var normalde travazol kullanınca gecıyordu . Suan kullanmamda bır sakınca olur mu sizce bu durumu yasayan oldumu
NghnMother Olmaz aynı durum bende de var 28. Hadtadaym doktorum travazol yazdı bugün gönül rahatlığıyla kullanabilirsnz