Eceliza3434 çoğu firma 12 gün veriyor sonuçlanması için daha erkende sonuçlanabiliyor daha geçte mesela burda yorumda 13 günde sonuçlandığını yazanda olmuş nipt testi yaptırıp 2 günde sonuç alan hiç duymadım açıkçası belki süreç değişmiştir ben mart ayında yaptırmıştım