Ben arkadaşlarıma yaptım %90tuttu. Birinde iki bebesi ikiside tutmadı. Ama genelde yumurtlama ve döllenme ayını kesin bilmek lazım. Mesela 19-20 adet tarihiolanlarda erken yumurtlama olma şansı var, veya adete yakın yumurtlayanlarda oluyor benim gibi. Bazen akıntıdan yola çıkıyoruz ama ondan iki gün sonrada çatlama ola biliyor. O yüzden yanlış olma şansı çok. Benim kızımda doğru çıktı.