Şu acilde bir şey yapmadan yollamalarına uyuz oluyorum. Sizi korkutmak istemem ama hamileliğimin başında aynı sorunu yaşadım bir şey yok dediler ama halbuki açılmam varmış bebek düşüyormuş özeldeki doktorum 2 gün yatırdı iğneler serumlar fitiller öyle tuttuk bebeği😔 o yüzden kendi doktorunuza danışın mutlaka