Senayan Normalde Ece ismini çok severim fakat Lara ismi de bi aklımı çeliyor ama bu konuda çevremdekiler Lara ismini çok kaba buluyor sizce hangi isim 😅
Kahramankentli Yani neye göre kaba buluyorlar bilmem ama ece ye göre kaba ece daha nazik ve kulağa hoş geliyor