Ya kizlar birsey sorucm ilk gebeligim benim. Nisan gelmis siz dus alin falan yazmissiniz ya ne biliyim dusta dogum sancisi baslarsa nasl olur nisan geldikten sonra dus almak gercekten faydali olabilir ama o an dogum baslarken dusta yakalanmak nasil olur bilmiyorum birde herseyi cok ince dusunuyorum korku degil ama tuhaf bir his benimki 🙈