Merhaba 2 gün biraz temizlik yaptım yordum kendimi:( dün kahverengi lekelenmem oldu hastaneye gittim hemen (sakın ihmal etmeyin gitmemeyi bende düşündüm) ama plesantamda minik bi kanama alanı olmus nst ye girdim sancı çıktı serumlarla sancıları durdurmaya çalıstılar biraz azaldı ciger geliştirici vurdular bi tane bugunde 2. Doz vurulcak fitiller falan verildi o ne bilmiyorum basuna gelen varsa yazabilir progestan verdi 1 günde 3 tane iç diye böyle cok vicdan azabı cektiö benim yüzümden bebegime bişi olcak diye basına gelipte zamanında doguran varmı küvese girer bi sorun olur diye emdişe ediyorum yazarsanız sevinirim Gercekten herkesin dediği şey ama asla kendinizi yormayın 😭😭😭