Benim bebeğimin nerdeyse 1 ay geriden geldiğini öğrendim 34. Haftamda. İlk 1 haftaydı sonra 2 hafta sonra 1 ay dendi. Ve ben artık korkmaya başladım açıkçası cokta iyi beslenemedim geç kahvaltı falan yapıyordum hep sonra beslenmeme dikkat ettim özellikle kefir inek sütü yogurdu çiğ badem tahin pekmez her sabah 2 haşlanmış yumurta balık et vs hepsine yüklendim 10 günde 500 gram aldı bebeğim halen daha geriden geliyor ama demem o ki beslenmeyle çok alakası varmış burda da hep beslenmeyle alakası yok bence yorumları cok okudum ama kendim yaşadım deneyimledim lütfen dikkat edin beslenmenize♥️