Merhaba kızlar bugün 35+5 olduk, yaklaşık 4 5 gündür hareket azlığı yaşıyorum. Çok hafif hareket ediyor. Mesela kolunu bacağını bastırıyor gibi. Burada çok gördüm yeri daraldığı için, doğum pozisyonu aldığı için yazanları ama yine bi sormak istedim. Normal bir durum mu?