İlk çocuğum kızdı sabah bulantılarım hiç olmazdı asla 17.00 dan SONRA başlardı hep mide bulantilarim sabahları çok rahattım akşamları yasiyordum sadece mide bulantısını. Şimdi 2 ciye hamileyim cinsiyeti bilmiyorum bu saferkide sabah mide bulantıları yaptı uyanır uyanmaz başlıyor akşam 18.00 kadar sürüyor ondan SONRA eskisi gibi oluyorum hiç midem bulanmiyor…. Sizce neden bir fikri olan var mı acaba ??? 😂