Kızlar merhaba,
Haftaya şeker yüklemesi yaptıracağım. Daha önce yaptırmış anne adaylarına bir sorum var:
İçeceğin tadı nasıl bir şey? 50/75/100 lük var sanırım bu neye göre karar veriliyor?
Bir de açlık kan şekeri ölçülüyor sonra içecek içiliyor ve tekrar kan alınıyor sanırım. Benim damar yolum çok zor bulunuyor da o sırada damar yolu açıp mı bekletiyorlar?