Acemiannedenterfi Kızlar 3 aylık oldum. Yavaş yavaş kafamda bişeyleri planlamak istiyorum. Mayıs başı gibi olacak doğumum sizceee tulum giydirmek nasıl olur pratik değil mi? Alt üst ayrı ayrı kombinlemek vs yorucu oluyor takip ettiğim bi hemşire var yeni doğum yaptı sürekli tulum giydiriyor ve çok sevimli olmuyorlar mı🥹🥹🥹
Kahverengi Acemiannedenterfi alt üst takım daha kolay bu benim ikinci hamileliğim yeni doğanlar çok sık altına yapıyor o yüzden takımlar daha pratik
Cancan2 Acemiannedenterfi mayısta doğum yaptım ben tulum çok daha sevdim ya hala da tulum giydiriyorum alt üst pek giydirmedim rahat olmuyor orası burası açılıyor falan
Sosisligunlerr Acemiannedenterfi merhaba benim de doğumum Mayıs başı şuan tam olarak kaç haftalıksınız acaba ☺️☺️
B7710 Acemiannedenterfi Benim doğumum da Nisan sonu mayıs başı gibi olacak 🥰 bende tulum almayı düşünüyorum
PervinY Acemiannedenterfi Bende tulum daha çok beğeniyorum çok tatlı oluyor alt değiştirirken de bence pantolon çıkarıp giydirmekten daha pratik oluyor tulum. Yalnız tulum sanki alt üst takımlardan daha az süre kullanılıyor hemen küçülüyor.
Cancan2 PervinY evet tek sorunu o ayaksıx tulumlar daha uzun süre gidiyor ama ayaklılar küçülüyor hemen
Acemiannedenterfi selim10 ben seseryan olacağım inşallah hesapladım tam 38 hafta 5 mayıs pazara denk geliyor ama doktorla gün belirlemedik sadece 38 haftada sezeryana alırıö dedi
selim10 B7710 yaa ne güzel 🥰 Bizim daha cinsiyet belli olmadı , 2 gün önce baktı doktor ama belli olmuyor dedi, sizin belli oldu mu. Buraya attığımda çoğunluk erkeğe benzettiler ama hayırlısı bakalım. Sizin ilk gebelik mi
B7710 selim10 Bu hafta sonu gittik doktor kesin birşey söylemedi kıza benziyor dedi ama siz pembelere yüklenmeyin 3 hafta sonra tekrar bakalım dedi bizde arada kaldık kesin konuşmadı
Simge16 Merhabalar ilk oğlum 9 nisanda doğdu bol bol tulum giydirdim çok tatlı oluyorlar sonrasında zaten bol bol alr üst takım giyiyorlar tek fermuarlı değil alttan çıtçıtlı olan tulumları tercih edin mutlaka şimdi 2. Bebeğime hamileyim oda mayıs ortası doğucak abisinin tulumlarını giyecek inşallah
annelik_4 Acemiannedenterfi benimde nasip olursa Haziran başı bende ayrı kombinlerden çok tulumları tercih edcm galiba daha kolay daha güzel benim bebeğim yaz bebeği olacak çok güzel tulum çeşitleri var sizin cinsiyet belli oldu mu bende 3.ayimin ilk haftasindayim☺️
Acemiannedenterfi annelik_4 hangi siteden bakıyprsunuz bende bakayım :) benim belli olmadı aralık başında gideceğim 16 haftada belli olacakmış:)