Rojdakaymaz Derecesini düşük tutman lazım zaten 30 yada 40 diyor. Bide kurutma makinası kullanmayın diyorsa kullanmayın 😀. Ben kullandım korkarak ama genede çekmedi çok şükür ama bana bakmayın.
Alwayshope Ay ben hiç sevemedim hm daha güzel bence Zara’dan kaç tane çocuk ürünü yıkadıysam ya enine genişledi boyu kısaldı ya da kendini saldı bi kere giydirdim bi daha giydirmedim
Nur_50 Alwayshope bende ilk defa alacaktım yorumun için teşekkür ederim 😃almaktan vazgeçtim şuan bende H&M aldım çoğu şeyi onun bedenleri sanki biraz büyük aya göre
Nur_50 Alwayshope yaa inşallah 😃ben 1-2 ay -2-4 ay-4-6 ay aldım ayıyla orantılı mı oluyor bebeğe acaba?