Merhaba anneler 36 haftanın sonuna geldim kontrol muayenesinde suyumun azaldığını ve hemen doğum yapmam gerektiğini söyledi doktorumuz nst sonucuna göre iki gün daha beklemekte sorun olmaz dedi ama bu durumu daha önce yaşayan var mı acaba fikirlerinizi merak ediyorum yardımcı olursanız sevinirim kilosu 2550