Cerkes6019 33+3 olduk ama yatıp kalkarken otururken bel agrısı ve kalça agrısı çekiyorum ayaktayken bir şey yok ne yapabilirim ne geçirir geceleri uyuyamıyorum
1s1e1d1a_ Cerkes6019 geçmiyor malesef 30.haftadan beri var doktora dahi sordum herhangi bir çözüm sunmadi bebek ağırlaştıği için bide artık göbek çıktıkça bel boşluğa düşüyor ister istemez birşey yapmasan da ağrı oluyor
Maviaslan Cerkes6019 Ahh zor evet ama parol önerdi doktorum kullanıyorum, sırtıma sıcak su torbası koyup uyuyakalıyorum beyin cerrahı önerdi. Masaj yapıyor eşim sağ olsun ağrımı hafifletiyor öyle böyle 37 olduk 😊
Cerkes6019 1s1e1d1a_ sadece ayakta iken agrı yok benim 7 24de ayakta olamam ki saglıkla alsaydık kucagımıza inşallah rahatlardık
Cerkes6019 Maviaslan hiç ilaç kullanmak aklıma gelmedi benim yatarken oturup kalktığımda kas agrısı gibi oluyor ayakta yürüyorum falan sanki açılıyor geçiyor sonra tekrar az kalmış canım senin saglıkla kucagına al inşallah 🤗
Maviaslan Cerkes6019 Acı cekince ne yiyip içsem oluyor insan 😊 amin inşaallah hepimiz sağlıkla kucaklarımıza alalım 🥹