Bize de tam tersi oldu eşimin tarafında hiç kız yok, 15 + 3′te kontrole gittik inceleyip kağıda yazıp eşimin yeğenine verdi akşamına balon patlattık ama hep erkek diye diye gittik çünkü kız hiç yok balondan pembe çıkınca şok olduk tabii hemen sonrasında doktora mesaj attım üstüne 15+ 6′da tekrar doktora gittim kadın niye geldin dedi dedim ben inanamıyorum bana bir daha bakın bu sefer ayrıntılı ayrıntılı olarak açıkladı kız 3 çizgi var dedi bacak arasını gösterdi çok şükür bu saatten sonra da değişir diye aklım gidiyor ama %100 kız dedi bakalım