Mne001 Kızlar sancım var sancı 88 e kadar cikiyir fakat acilmam yok ne yapabilirim açılma için çömel kalk merdiven in çık ananas suyu hurma bunları hep denedim sıcak suda hatta başka nasik açılır
Sevgi1985 Mne001 benimde tam tersi acılma var ama sancı yok düzenli hurma yiyorum birde sguat yapıyorum
BirTim Mne001 Sevgi1985 normal doğum yapmadım bilgim yok üstte kalsın.. Bir avazda kurtulursunuz inşallah, sağlıkla alın bebişlerinizi kucağınıza hersey gönlünüzce olsun 🌸🌸
tunasmom Mne001 bol bol yürüyüş ve hareket hatta temizlik bile yapabilirsin eğilip kalkarak çok iyi oluyor
Mne001 tunasmom 40 haftalık olduk bugün ama ben zaten sürekli yürüyüş yapıyorum eğiliyorum kalkıyorum ama açılma olmuyor sancı oluyor
esmanzli Ben normal doğum yaptım 9 gün önce. Hastanede açılmayı beklerken devamlı secde pozisyonuna aldılar beni açılmam olsun diye her sancı geldiğinde ıkındım açılmam kolay oldu. Aklınızda bulunsun 😇
esmanzli Bir de hareketlerinizi sabah akşam öğlen yapın ördek yürüyüşü aşırı işe yarıyor squat mutlaka yapın