Ozlemgokce Kızlar belki 1 aydır günde en az 7-8 kere karnım kasılıyor sırtını mı yaslıyo bebek napıyo anlamadım genelde ayakta durunca banyo yapınca yada üşüyünce oluyor herkes yaşıyor mu bu durumu ?
Premsesko Ozlemgokce 18 den bu yana yaşıyorum doktor bebeğin gövde hareketleri dedi. Rahim ağzın iyiyse sorun olmaz
BirTim Ozlemgokce kasılmalar normal şuanda kendinizi çok yormayın ayakta uzun süre kalmayın. Zamanla kasılmalar daha çok belirginlesiyor bebek bir tarafta toplanıyor. Doktorum hep normal olduğunu söylüyordu..