Nalinnn14 Mykm 6. Haftada gittiğimizde sadece keseyi görmüştük ve yolk sacı oluşmuştu 1 haftada sonra gel demişti doktorum 7. Haftada duyduk 😊
Mykm Busraakay_26 öncesinde doktora gittiniz mi ben 6 haftalık ve 6+5 gittim daha erken 10 gün sonra dedi
MadamSLN Mykm 7 haftalikken duydum işte. Önce karnımdan ultrason ile baktı, duyamadık. Öyle olunca vajinadan bakalım mı dedi bende tamam dedim. Öyle duyduk. Yarın büyük bir ihtimal duyarsın, duyamazsanda korkma gerekirse alttan bakalım mı diye sorar.
hasret1922 Mykm 7 +1 de duydum ben bilerek erken gitmedim sonra diymadik 1 hafta sonra gel falan uyuykukarim kaciyor 😂