Busesrky Annişler merhaba ☺️ Şubat ayında doğum yapıcam ama kafam çok karışık. Yorgan kullanmayı düşünmüyorum. Tog değerli uyku tulumları var ama yenidoğan yok. Siz ne yaptınız? Ne önerirsiniz? Varsa link veya öneri alabilir miyim 🥺
Dodomom Busesrky ilk 2 3 aya kadar yorgan kullana bilirsiniz zaten bebek o aylarda sadece uyuyor . Ben battaniye kullandım 3 aydan sonra hava durumuna göre giydirdim uyku tulumu
Busraakay_26 Busesrky kolları açık kundak şeklinde uyku tulumları var öyle tercih edebilirsin ya da e bebek lcw gibi yerlerde 3-6aylık(daha küçük varmı bilmiyorum)1 tog luk uyku tulumu da olabilir
Busesrky Dodomom Ya hareket ederse diye korkuyorum. Bazen videolarda yenidoğan bebeklerin döndüklerini görüyorum. Riskli olmaz mı
Merve1414 Dodomom Aralık’ta doğum yapmıştım ilk 3 ay kalın polarlı battaniye kullanmıştım oda sıcaklığında 24 c°di. Baya sıcaktı ev