_Annemmm4 Kızlar büyüklerimizden duyduğumuz anne karnındaki bebek sol taraftaysa kız sağ taraftaysa erkek olma olasılığı daha yüksek diyolarlar doğru bir bilgimi acaba ??? Çok merak ettim Bilgisi olanı yazabilir mi 🌸
tugbadurmaz34 _Annemmm4 hiçbir hurafeye inanmıyorum sadece bilimsel olarak açıklanmış kanıtlanmış şeylere inanıyorum söylediğiniz de hurafelerde sadece bir tanesi bebek çok hareketli olduğu için yer değiştirir sürekli cinsiyeti belirleyen tek şey kromozomlardır 🙂
Yenianneperci35 _Annemmm4 bir batıl inanış gibi bir durum geçerliliği yok bence. Benim nasipse oğlum olacak ama hep solda:)
Deletedmom_110 _Annemmm4 benimki hatırlamıyorum ama kız olan taraftaydı ve kızdı yani ama tesadüf olduğunu zannediyorum ve hurafelere inanan biri değilim