Aryemuss Ben ilk dogumumu normal yaptım özelde, tülbent basımda ve önlukle dogumhaneye gitmistim,ikinciye hamileyim yine ozele gidiyorum sezeryan olabilirim mecburi ama bilmiyorum ameliyathaneye tulbentle alirlarmi herhalde bone taktirirlar cogu kisi oyle diyo