annesi53 Kızler sezeryana alınma sebebim yüksek tansiyondu 14/9 15/9 larda idi doğumum oldu fakat hala devam ediyor yüksek tansiyon kalıcımı
gamzosgamzos annesi53 ilk 3 4 ay kalmıştı bende ilaç kullandım sonra kilo verdikçe ve beslenmeme dikkat ettikçe düzeldi çok şükür Rabbime
ipekmom_ annesi53 Doğumdan önce hep düşüktü ama doğumdan sonra yükseldi beslenmeme dikkat ettim düzeldi kısa sürede