Nursah2 Kızlar ayaklarımda ve bileklerimde baya şişlik var ama ağrı yok. 1 2 gündür ellerimde şişiyor ve eklemlerim ağrı oluyor ellerimi yumruk yaparken bile zorlanıyorum. Sizce bu neden olur su da tüketiyorum oysaki 😶 bu arada ikiz gebeyim 29 haftalığız
Maviaslan Nursah2 Yaşadıklarımı yazıyorum ve hafife alınacak şeyler değil. ilk yapılan şey tansiyonun yüksek mi ? Yüksek değilse bile 3 gün günde 4 kere ölçüp kağıda yazmak. Kan verip kandaki bazı değerlere bakılması. Tuza veda etmek. Bol su tüketmek ve günde 20 şer dk 2 kere yürüyüş yapmak…
Boncukk123 Nursah2 13.haftaya girdik ellerim kotu uyuyamıyorum gece saat 5.48 suan ama ben ameliyat oldum canım 1.5 sene önce iki elden de sinir sıkışmasından . Amelıyattan sonra çabuk toparlamıştım gebelikte tekrar başladı eklemlerim cok agrıyor uykumdan uyandırdı
Sunrise Nursah2 merhaba. Özellikle elimin tüm eklemlerinde bende de romatizma ağrısı gibi ağrı var. Dediğimiz gibi şiş yumruk yapamıyorum. Parmaklar kaskatı. Önceleri bazı geceler elim o kadar şişiyordu ki uykumdan uyanıyordum. Biraz da bazen bilekten parmaklara uyuşma geliyor Doktora sordum. Gebelik nöropatisi dedi. Sadece doğurunca geçer dedi☺️🌸
Nursah2 Maviaslan kan vermiyorum sık sık ama tansiyon takibi yapabilirim. Tuzu da baya azalttım ama tabi sıfır değil. Ya ben ayakta durunca daha çok şişiyor ayaklarım falan
Maviaslan Nursah2 Ayaktta durunca ve oturunca şişiyor; o halde uzanıp ayakları yüksekte tutunca şişliklerin inişini izleyebilirsin. Tekrarlıyor ise sende tekrar ayakları dikeceksin bu şekilde 37. Haftaya kadar geldik bakalım…
Nursah2 Maviaslan ya maşallah umarım bende görürüm o haftaları gerçi şuan bile zorlanıyorum bir an önce doğsunlar istiyorum
Nursah2 Boncukk123 çok geçmiş olsun canım umarım artmaz haftalar ilerledikce daha sorun yaşamazsın çünkü ileri haftalarda hamilelikte de şişlik oluyor
Nursah2 Sunrise normal zamanında doğsa daha 2 ay var ve 2 ay şiş mi gezicem 😮💨 biraz gözüm korktu. Siz kaç haftalıksınız bu arada
Boncukk123 Nursah2 evet öyleymiş doktora kontrole gittiğimde sorucam bir tehlike gözükmezse yürüyüş yapıcam insaAllah
Elif_Sibel Nursah2 bende sadece ellerde şişme var 34+2 deyiz. 2 haftadır ellerimde şişme oluyor gece uyurken gün içerisinde hareketle beraber geçiyor ama gece uykumdan uyandırdı birkaç kez. Son üç gündür falanda ellerimi kapatamayacak kadar şiş oluyor uyandığımda. Benim doktorumda doğurunca geçeceğini söyledi. Su içmeye ve tuzdan kaçınmaya dikkat ediyorum.
Anonimmmm Nursah2 bende 32. Haftaya girdim ve dediğiniz gibi el parmaklarimda yumruk yaparken bile bı ağrı var tam güç yetiremiyorum gibi birden oldu bu arada bir kaç gündür oluştu bende