Busraakay_26 Betul-krs99 çok yüksek değil bizlere göre ama doktorlar 1 değer bile yukarı çıksa şeker hastası kabul ediyor Benim 75 mg içecekcekte 180 çıkması gerekirken 181 çıktı diyet uygulattı doktor bana
Betul-krs99 1erkekkannesiiii karar sınır 140 gözüküyor tekrar yapılacak kdar yüksek mi bilemedim ama bakalımm
1erkekkannesiiii Betul-krs99 çok da değil ama benim sınırdan az yüksekti tekrar tapmak yerine diyet verdiler bence yapılması daha iyi hemen diyet vermezler en azından net şekilde öğrenirsin şeker var mı yok mu canım sıkma canını güzel
Betul-krs99 1erkekkannesiiii tabi bir yandan da öyle canım yaptıracagız artık mecbur çıkmaz inşallah :)