umrumdadegil aslında bir oğlum olsa idi adı Deniz olacaktı. Şimdi herkes kız da olsa Deniz olabilir diyor. Bahar ismi hoşuma gidiyor, Aysun Bahar da olabilir. Çiğdem çok istiyordum vazgeçtim. Bir ara Alina ismini beğeniyordum. Helin de eşimin hoşuna gidiyor…. öyle işte 😀 senin erkekti değil mi