Dilekemre dr ve aile hekimliğindeki ebe bana her kontrolde bebeğin çok hareketli diyordu ben de hiç hissetmedim bana tarif ettiklerinden sonra uzanıp sadece bebeğimi düşündüğümde ilk hissettim ara ara hissediyorum sanki içinden balık kayıyor gibi bizde 18 haftalığız 😍