sehrengiz_8 Ben ilaç içiyordum gaviscon ilk başta iyiydi ama 25 haftalığım. 2 haftadır aşırı fazla kesmiyor, hele az aç kalsam başlıyor çubuk kraker ve ılık ballı sütle biraz bastırabiliyorum öbür türlü boğazıma kadar geliyor yanma. Doktorunuzdan ilaç alabilirsiniz ben aldım ama şurubu içemedim hap vermişti 2 tane onlara tekrar başlıcam