Sultananne Kızlar bebeğinizin kalp atışını ne zaman duydunuz? Ben şuan 5+4 oldum 😛 ne zaman duyarım sizce??
Yenidenanne Sultananne ben 6+3 te alttan muaynede duymuştum kimi 9.haftasına kadar bekliyo duymak için o yüzden olaki duymazsanız hemen üzmeyin kendinizi herkeste değişebilir ama inş hemen duyanlardan olursunuz 😍
scl Sultananne 6+1 haftalıkken karından duydum 🤗 doktorumuz duymazsak bu hafta için tedirgin olma ilerleyen haftalarda duyulabilir demişti ama çok şükür biz duyduk, inşallah sende duyarsın minnağının kalp sesini 💗
Annesinin1tanesi Sultananne canm ben 7+1 duydum ama bu değişen bişe kimisi daha geç haftlrda bile duyabliyormuş İnş. Erken duyablrsn 🙏