Merbel 13 haftalık olmama rağmen geçen gün ben de yaşadım. Çok kötü bir şey. Yemek yiyebilmek kadar önemli bir şey çıkarabilmek.
Hafif kanadı da , zorlamaya istemedim kendimi, oturamadım da o gün.
Bol sıvı, komposto(kayısı, erik,üzüm kurusu yaşı fark etmez)
Yürüyüş
Kabızlık yapacak şeyleri az tüketmek. Ben bi önceki gün çok fazla pirinç yemiştim. Dolma içi. Ondan olduğunu düşünüyorum. Dikkat etmek lazımmış
Rabbim şifa versin