kivircik1anne Kızlar selam, kızıma isim bulamıyorum fikirlerinizi almaya geldim. Doğa koymayı düşünüyorum yanına ne gider acaba 🥹
anapanda12 kivircik1anne benim kızım için çoook uzun listem vardı içlerinden biri oldu Mihrimah yanına Yüsra ekledim. Biraz uzun oldu ama iki isminide o kadar güzel taşıyor ki kimlikte sadece Mihrimah yazıyor abisi de Selim 💙 Önerilerim GÖKÇE ASENA AYSİMA MİHRİ NAZ (Nazlı güneş manası taşır sanırım bi sonra ki kımın adı bu olabilir 🤭) Buğlem Eflin Asel Ahu Nisa Kardelen Şifa Çolpan Zühre Gülnihal Hale Betül GünÇiçek Nunvera Hümaşah Duru Duygu İlknur İlkgül Benan Pamuk İpek Hazal
e_blue_sky_a kivircik1anne bence kızların tek ismi olmalı. Eğer ilerde evlenirken babasının soy adı da kalsın isterse, eşininki ile ve 2tane isimle toplamda 4isim olacak. Bence Doğa gayet güzel tek başına