Oksapar kan sulandirici kullanıyorum.Doktorumla doğum seklimi görüştük anı bı doğum olursa kan sulandirici kullanmam bana negatif olarak dönecek mi diye sordum doktorumda bana şöyle söyledi.Kan sulandirici kullandığın için vajinal doğumda epidural sezeryanda da spinal alamayabilirsin tabi buna anestezi doktoru karar verecek dedi böyle bir durum yaşayan oldu mu aranızda ???