Hocam merhaba. 4.5 yaşında oğlum var el ayak hastalığı oldu. Ben de 11 haftalık hamileyim. Bebeğe bulaşma ihtimali olduğu ve düşüğe sebebiyet verme ihtimali olduğunu söyledi Sağlık ocağı hekimi. Aynı ev içinde ayrı odalarda kalarak kendimi korusam temastan kaçınsam yine de sakıncalı olur mu tamamen evi de ayırmak mı lazım? Bir de korunmayı kaç gün yapmamız lazım bilginiz var mı ?