Bugün 28+1 im kızlar herşey normal giderken ağrısız sancısız bir ıslaklık hissettim yattığım yerden lavaboya gittim kanamam olmuş bugün serklaj olalı 15. Gün oldu . Doktoru aradım yatışım yapıldı fitiller iğneler serumlar tedavi altındayım dikişte birşey yok ama dikişinin yanından kanama olmuş sızmış suyu normalmiş tutabildiğimiz kadar tutucaz dedi doktor suyun gelirse yapabilecek birşeyimiz yok dedi herşey güzel gidiyordu oysa dualarınızı bekliyorum çok korkuyorum.