Nuresalo633 Kızlar anket yapmak istiyorum bir önceki gebeliğim genel anestezi ile oldu şimdi epidural ile kararsızım sizlerin görüşlerini merak ediyorum 🩷 Haftaya doğum var 🧿😍
gamzosgamzos Nuresalo633 spinal anestezi ile gerçekleşti iki dogumumda çok memnun kaldım çok güzel geçti dogumlarim
Fndkkrdu Nuresalo633 epidural için iğneyi vuracak kişi uzmansa bu konuda kesinlikle epidural bebeğinizi görmeniz çok güzel bir duygu 🥰
Nuresalo633 gamzosgamzos sağlıkla büyütün inşallah 🥰 ben panik atak hastasıyım epidural yap diyor tüm çevrem genel anestezi tercihimdi bilemedim
gamzosgamzos Nuresalo633 amin canım Allah razı olsun sende sağlıkla kavuş inşaAllah 🌸 Yaaa bendede panik atak var ilk dogumumda tam bebeğim doğdu öpüşüp koklastik atagim tuttu ama beni uyutmuslar anestezi ile değil damardan sakinleştirici verip yani onlar öyle durumlarda müdahale ediyorlar 😊
Nuresalo633 Fndkkrdu iyi bir hastanede yaptiracam evet ama bel fitigim da var bide panik atak hastasıyım herkes diyor asla genel anestezi yapma uyanması herşeyi dert diyor ama yaşadım önceki gebeliğim de epidural nasıl bilmiyorum o an panik olur muyum bilmiyorum 🥰
Nuresalo633 gamzosgamzos Amiiiiiin inşallah ❤️🙏ha işte bende öyle olurum diye düşünüyorum çünkü 4 kez ameliyat oldum her o sedyeye yattığımda ne zaman vereceksiniz narkoz diyordum bunda nasıl yaparım bilemedim epidural tavsiye ediyor çevrem
Fndkkrdu Nuresalo633 benimde bel fitigim var hiçbir sorun yaşamadım ama panik atak için bişey diyemiyorum
Nuresalo633 2424aa haydi hayırlısıyla inşallah benimde haftaya doğumum ama genel mi epidural mı spinal ne oluyor o nasıl bilmiyorum 🥰
Nuresalo633 2424aa epidural gibi ozaman hayırlısı ile geçer inşallah doğumunuz ben hâlâ kararsızım ☺️😑