Ciceklibahcee kızdır muhtemelen o yüzden. Kız hamileliği zor geçiyor derler. Benimde 2 oğlum var çok kolay geçirmiştim kusma öğürme bulantı falan olmamıştı ama bu hamileliğimde oldu. Geçen ultrasona gittim 85% kız dedi. Bende çok istiyorum kız olsun herşeye razıyım .
Ciceklibahcee 12+3 olmuşsun 1 haftaya kalmaz mide bulantısı kusma hepsi geçecek. Bende 12 haftadan sonra kalmadı kusma öğürme. Agizimin tadı değişmişti oda düzeldi. Şimdi halsizlik yorgunluk var. Bide koku hassasiyeti. 1 haftada sabr et İnşallah geçer