aasl aynı şeyleri bende yaşıyorum be hissediyorum benimde 3. Gebeliğim ama nasip olursa inşallah ilk bebeğim olacak o yüzden her şeyi araştırıyorum yapılması gerek tüm testleri ne varsa yaptırmak hiçbir şeyi ihmal etmemek istiyorum son derece titiz davranıyorum sadece ayda 1 gitmeye dayamadım henüz 🙈 hala 2 hafta da 1 gidiyorum tam artık ayda 1 giderim dedim 2 li test var sonra 1 ay beklesem cinsiyet geç oluyor e ondan sonra d detaylı falan derken ne düzenli gitmiş olmayacağım size de ayda 1 mi gel dedi doktor 🥰