Elfida0606 36 olduk bugün. 35 nst de bir kerecik sancı çıktı 50 galiba. Ama çok düşükmüş. Onun dışında dünden bu yana aşırı hafif hissediyorum kendimi karnımın içi boşmuş gibi öyle bir hafiflik. Ama düne kadar sürekli kasılma ağrım oluyordu . Bugün çok rahat hareket ediyorum kalkıp otururken sanki göbeğim yokmuş gibi anlamadım 🙄