dogamoms yatmanız gerekiyorsa yatın mutlaka ama strese girmeniz size dahada zarar dua edin bol bol bende dua edicem size benimde erken doğum riskim var en fazla 38 i görürüz dedi doktor günlerdir bunun telaşını yaşıyorum 33 haftadayız kafamı başka şeylerle meşgul etmeye çalışıyorum sizde deneyin ama haftanız gerçekten iyi bu yüzden mutlu olmalıyız sizde bende Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ❤️❤️