Merv2111 bende başta normal doğum düşünüyordum, devlet hastanesinde bi ebe yüzünden vazgeçtim normal doğum ve devletten özel de sezaryen oldum. Ne eşim, ne başkası asla bu konuda bişey demediler, doğum sizin nerde ne şekilde olacağı konusunda karar vermişseniz kimseyi takıp üzülmeyin.