Sennnnnnn stres en büyük düşman gebeliğe 🥲 ben pcosa rağmen de hamile kalabilenlerdenim daha 2 aylık evliydim hamile kalmıştım tabi o zamanlar farklı bir stres vardı düşükle sonuçlandı ama çokta umursamadım zaten erkendi bana göre fakat 8 ay sonra bir daha hamile kaldım ve bağlandım susamıma ama nasipte yokmuş 🥲 sonra acaba bir daha çocuğum olmayacak mı stresine kapıldım çift çizgiyi aylarca göremedim yaşam tarzımı değiştirirsem ki değiştiriyorum gibi yavaştan 🙈 civcivimden sonra belki Rabbim kendiliğinden hemencecik nasip eder 💗
Stres hamilelikte de bebişlerimize düşman 🙁 ben stresten düşük yaptım hep, şimdi pamuk gibiyim 🥰
Rabbim inşallah evlatlarımıza sağlık sıhhat afiyet versin, onları bizlere bağışlasın 💗🐣 Rabbim tez zamanda sizin de yüzünüzü güldürsün, eminim hamiş olacaksınız yalnız biraz relax 😻🐣 o bebiş gelecek🎈